8.25.2008

The lion king

A la setmana de marxar començo a tenir que despedir-me de la gent que al igual que jo marxa. Acaben les classes d'anglés, acaba l'escola i fas mil promeses de visitar Paris amb l'Olivier o Budapest amb la Natalia. I justament ahir m'adonava de com d'impressionant és que amb gent de tot arreu et puguis comunicar en una mateixa llengua, l'anglès. Les oportunitats que ens obre de conèixer altres cultures és impressionant: Sri Lanka, Mongolia, Polònia, Filipinas, Perú... gairebé l'estiu ha estat un recull de anécdotes i de petites històries sobre aquest països.



Fa tres dies vaig anar a veure el musical "The lion king", ara només em queda veure Dirty DAncing per completar el cicle de musical que vull veure. Albert, te estic comprant els pins dels musicals per la teva col·lecció! Només he de dir que em vaig passar la segona part del musical tot plorant de l'emoció, de la millor música de qualsevol pel·lícula de Disney, dels decorats, de la representació dels animals, dels balls africans, de l'emoció del públic... per tot plegat.

2 comentarios:

Moody dijo...

Elsita! Que bueno que estes aprendiendo tanto! Living such nice experiences! I'm so happy for you! It's just great! At the same time, it's so sad and hard to say goodbye to people who have been so important in your dayly life during the last months. Oh lala! I'm already preparing my farewell party... it makes me feel a bit sad, but happy to have met such great people! I learnt a lot from this internship, and I think that's the main point of these kind of experiences!
Estás super cambiada!!! Monássima! Como siempre!
Besazos!!!!

ALBERT dijo...

Hola,

tia, com t'has crescut el cabell! Estas molt guapa! Ai, ai, que aquesta nit ja tornes a Barcelona! Espero que tornis amb ganes de tornar-nos a veure. Ei, que guai que anessiu a veure The Lion King i que guai que m'hagis anat agafant els diferents pins. You're so lovely! Bueno, ens veiem d'aquí poc! No ploris gaire al deixar el cau de Londres que tampoc era tant xulooo...